SONY - CAFE ACTIVATIONS
Sony - Cafe Activation, the campaign not only generated a huge wave of involvement, but also delivered high-quality results at a reasonable cost. This campaign, which was run at several café locations, generated more than 50,000 social media interactions and over 1,000 direct leads. MIBS executed the strategy expertly, highlighting the unique style of the product and cleverly combining the marketing message with intimate spaces. This resulted in a compelling and engaging marketing experience that raised Sony's profile and brand recognition among consumers.
Sony - Cafe Activation, chiến dịch tiếp thị không chỉ tạo ra một làn sóng tương tác mạnh mẽ mà còn mang lại hiệu suất cao với chi phí hợp lý. Chiến dịch được triển khai tại các không gian café và thu hút nhận diện từ hơn 1,000 lượt khách tiềm năng trực tiếp và ghi nhận hơn 50,000 tương tác trên các nền tảng mạng xã hội. Chiến dịch được MIBS khéo léo kết hợp thông điệp thương hiệu với không gian riêng tư và làm nổi bật cá tính thời trang của sản phẩm, tạo nên một trải nghiệm tiếp thị hấp dẫn và tò mò, làm tăng sự chú ý và nhận thức về thương hiệu Sony trong cộng đồng người tiêu dùng.